Shop More Submit  Join Login
×



Details

Submitted on
June 19
Image Size
855 KB
Resolution
1620×2047
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
79
Favourites
6 (who?)
Comments
10
×
TCAoNaP: pg 240 by demonofnothing TCAoNaP: pg 240 by demonofnothing
A lonely outcast mets a strange girl out in the enchanted woods, and ever since that day crazy things have been happening in Smurf Village! It's now up to Nobody and Puppet to figure out how to make all this madness stop! Can they do it?

Rest of the pages here:
demonofnothing.deviantart.com/…

Artist Comment

Panels 1-2: It's a Catholic Prayer used for In Times of Danger. And I got it out of this 1953 Catholic Edition Bible that has the Catholic prayers in. I had to buy this cause I'm not Catholic, and it also helps me out with Sui, since religion at medieval times was strongly Catholic, and it was pretty cool looking

So Pat was hiding inside of Hackus's body which made it capable for him to locate Smurf Village since Hackus is a real Smurf. Gotta give Pat credit for a pervert, pretty smart. Oh in panel 4 Sui's on his knees, that's a stab in the gut guy's, that shit hurts.

Oh and last panel, that's Hackus's hand with the thud, he's unconscious now.

Pat belongs to :iconpattheleprechaun:
Suicidal (Sui) belongs to ME
Hackus belongs to SONY
Add a Comment:
 
:iconoceanfairie:
OceanFairie Featured By Owner Jun 19, 2014
Okay, that was disgusting.:bleh:  But at least Hackus is fine now.
Reply
:icondemonofnothing:
demonofnothing Featured By Owner Jun 19, 2014  Hobbyist Artist
:XD: Yeah, Hackus be all better now that Pat is out of his system :3
Reply
:iconoceanfairie:
OceanFairie Featured By Owner Jun 19, 2014
He still has some serious explaining to do to both Barber and Vexy, though.^^;
Reply
:icondemonofnothing:
demonofnothing Featured By Owner Jun 19, 2014  Hobbyist Artist
Let's just hope Barber doesn't find him there unconscious :XD:
Reply
:iconoceanfairie:
OceanFairie Featured By Owner Jun 19, 2014
Yeah.:nod:
Reply
:icondragongirl582:
dragongirl582 Featured By Owner Jun 19, 2014  Hobbyist Writer
whoa....................
*uck better run...
shy! bring medical supplies from doc's house!
we must save sui~
shy:..........
ugh,fine pablo,WE MUST SAVE PABLO Nuumelt :nuu: 
                 ............................................^....................
Reply
:icondemonofnothing:
demonofnothing Featured By Owner Jun 19, 2014  Hobbyist Artist
XD MEDIC!
Reply
:iconsoniccouples10:
Soniccouples10 Featured By Owner Jun 19, 2014
Hackus! Pat you creep!
Reply
:icondemonofnothing:
demonofnothing Featured By Owner Jun 19, 2014  Hobbyist Artist
Yep, of all creatures to help Puppet it just had to be him xD
Reply
:iconsoniccouples10:
Soniccouples10 Featured By Owner Jun 19, 2014
yeah
Reply
Add a Comment: